قهوه فروشی آنلاین

خرید انواع قهوه ترک, فرانسه و اسپرسوی برندهای برتر قهوه ایران و جهان قهوه اسپرسو فول کافئین و کافئین بالا

پاک اسکرین

۳ بازديد

معرفی پاک اسکرین و کارایی آن

معمولا باریستاها و افرادی که با قهوه سروکار دارند و به طور کلی تمامی طرفداران نوشیدنی قهوه همیشه به دنبال روش‌های جدیدی برای بهبود طعم و مزه قهوه هستند. ابزارآلات و تجهیزات مختلفی برای ارتقا کیفیت قهوه وجود دارد که پاک اسکرین یکی از آن‌ها است. با استفاده از پاک اسکرین‌ می‌توان یک قهوه اسپرسو بی‌نظیر تهیه نمود. این ابزار دارای مدل‌های مختلفی است و‌ می‌تواند تاثیر بسزایی بر طعم قهوه داشته باشد، از این رو بسیار پرفروش است. اگر‌ می‌خواهید در مورد پاک اسکرین قهوه و کارایی آن اطلاعات بیشتری کسب کنید پیشنهاد‌ می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

پاک اسکرین چیست؟

پاک اسکرین یکی از اکسسوری‌ها و تجهیزات قهوه اسپرسو است که با بهبود توزیع آب زمان تهیه یک شات اسپرسو، استخراج یکنواختی را فراهم‌ می‌کند. این وسیله در واقع با قرارگیری میان قهوه و آب موجب توزیع یکنواخت آب روی قهوه و عصاره گیری قوی‌تر می‌گردد. پاک اسکرین منافذ بسیار ریزی دارد که موجب پخش یکنواخت آب در میان قهوه شده و از برگشت آب و قهوه به داخل دستگاه جلوگیری‌ می‌کند. جنس پاک اسکرین‌ها به گونه‌ای است که مقاومت بالایی در برابر تماس با آب و دمای بالا و همچنین زنگ زدگی دارند.

تاریخچه پاک اسکرین

روش صفحه کاغذی تحت عنوان پاک اسکرین برای نخستین بار توسط اسکات رائو ابداع گردید و آن را ساندویچ فیلتر نامید. در روش ساندویچ فیلتر از یک فیلتر کاغذی در بالای پیک و یکی در زیر پیک استفاده‌ می‌کنند. این فرآیند گام بزرگی در تکمیل اسپرسو بود، او پس از تولید صفحه نمایش‌های کاغذی، صفحه‌های فلزی را تولید و جایگزین مدل کاغذی نمود.

پاک اسکرین چه تاثیری روی قهوه دارد؟

این وسیله یکی از بهترین تجهیزات کافه محسوب‌ می‌شود و کافه داران با استفاده از آن و تهیه یک قهوه با کیفیت‌ می‌توانند مشتریان بیشتری را جذب کنند. دستگاه اسپرسوساز آب داغ را با فشار از قهوه عبور‌ می‌دهد و از پودر قهوه عصاره گیری‌ می‌کند. در این روش آب کم مقاومت‌ترین مسیر را برای خروج از قهوه‌ می‌یابد و این اتفاق باعث‌ می‌شود که آب از تمامی سطوح قهوه به طور یکنواخت عبور نکند و کانالیزه شود. اما پاک اسکرین با قرارگیری بین آب و قهوه جریان عبور آب را یکنواخت‌ می‌کند و کیفیت قهوه خروجی و عطر و طعم آن را چند برابر افزایش‌ می‌دهد. 

قهوه کافئین بالا

۲ بازديد

قهوه یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌های دنیاست که به طور معمول حاوی مقادیر کافی از کافئین است. اما برخی انواع قهوه وجود دارند که مقادیر بسیار بیشتری از این ماده دارند. چنین قهوه‌هایی را قهوه‌ کافئین بالا می‌گویند. در این مقاله به بررسی برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های این نوع قهوه می‌پردازیم.

  • مقدار کافئین: قهوه‌های کافئین بالا معمولاً حاوی بیش از 200 میلی‌گرم کافئین در هر فنجان هستند. برای مقایسه بدانید که یک فنجان قهوه عادی حدود 95 میلی‌گرم کافئین دارد. بنابراین میزان کافئین این نوع قهوه دو برابر یا بیشتر است.

  • انواع مختلف: قهوه‌های اسپرسو، قهوه تمرکزی و قهوه اکسپرس از جمله انواع محبوب قهوه‌های کافئین بالا هستند. هر کدام به روش خاص خود حاوی مقادیر زیادتری از این ماده می‌باشند.

  • اثرات فیزیولوژیک: مصرف بیش از حد قهوه‌های کافئین بالا می‌تواند عوارض جانبی مانند اضطراب، بی‌قراری، بی‌خوابی و تپش قلب را در پی داشته باشد. همچنین ممکن است موجب افزایش فشار خون شود.

  • مصرف مناسب: برای اکثر افراد توصیه می‌شود روزانه حداکثر 400 میلی‌گرم کافئین مصرف کنند. بنابراین بهتر است از مصرف بیش از 2 فنجان از این نوع قهوه‌ها خودداری شود.

به طور کلی قهوه‌های کافئین بالا می‌توانند برای افزایش انرژی و بهبود عملکرد ذهنی مفید باشند اما مصرف بیش از حد آنها می‌تواند عوارضی را به همراه داشته باشد. بنابراین توصیه می‌شود در مصرف این نوع قهوه‌ها نیز ملاحظات لازم رعایت شود.

خرید آنلاین قهوه در کرج

۸ بازديد

ارسال رایگان در کرج

یک خبر خوش برای کرجی‌های عزیز این است که تمامی محصولاتتان را می‌توانید در شهر کرج و یا حومه با ارسال یک روزه و رایگان دریافت نمایید. دیگر نیازی به پرداخت هزینه ارسال و پست نخواهد بود و شما تنها هزینه محصول را می‌پردازید. حتی می‌توانید دانه‌های قهوه را نیز به صورت عمده سفارش دهید. از مزیت‌های اپلیکیشن قهوه فروشی آنلاین، سفارش بیرون بر نوشیدنی است که در هر نقطه از شهر باشید در کمترین زمان با یک سفارش ساده، گرم‌ترین و لذیذترین قهوه دنیا در دستانتان خواهد بود!

چرا از اپلیکیشن قهوه فروشی آنلاین خرید کنیم؟

در حال حاضر خرید اینترنتی خیلی به صرفه‌تر و عاقلانه‌تر است. دیگر نیازی نیست در شلوغی‌ها و ترافیک شهر کرج بمانید تا خود را برای نوشیدن یک قهوه گرم و یا حتی خرید دانه‌ها و دستگاه‌ها به فروشگاه‌ برسانید. راحت در منزل و یا محل کار خود بنشینید و با چند کلیلک ساده، دنیایی شگرف و جذاب از قهوه‌ها را تجربه کنید.

برند منشن اپلیکیشن قهوه فروشی آنلاین در این شهر، این امکان را برای همه شهروندان کرجی و حومه فراهم کرده است تا با دقتی بالا یک خرید رضایتمند و مطمئن داشته باشند. بهترین مزیت آن امکان مقایسه قیمت‌ها، آشنایی با تمامی محصولات، دور ماندن از هوای آلوده شهر و آشنایی با تمام آموزش‌های حرفه‌ای مربوط به قهوه و دستگاه‌هاست. به راحتی می‌توانید از پیشنهادات و تخفیفات ویژه‌ای که این فروشگاه آنلاین در اختیارتان می‌گذارد، بهره مند شوید.

امکان مقایسه محصولات با یکدیگر و استفاده از نظرات کاربران نیز وجود دارد. به راحتی و بدون دردسر تمام محصولات انتخابی خود را با ارسال رایگان و در کمترین زمان ممکن دریافت کنید. بورس قهوه کرج و حتی تخصصی‌ترین دستگاه‌ها را در این اپلیکیشن خواهید یافت. پشتیبانی به موقع و باتجربه فروشگاه نیز، همواره شما را در یک روند خرید راحت و بدون دردسر همراهی و راهنمایی خواهد کرد.

خرید کلد برو

۱۲ بازديد
 

قهوه ساز کلد برو گتر Cold Brew Gater  یا دم سرد یک قهوه ساز نسل سوم است. GATER یک برند معروف در تولید ابزارهای دم آوری قهوه است.

قهوه ساز کلد برو گتر Cold Brew Gater
خرید کلد برو

قهوه در قهوه ساز کلد برو معمولا بین 12 تا 24 ساعت طول میکشد. بطوریکه آب سرد بصورت چکه ای برروی قهوه چکه میکند. تا قهوه خیس شود و تمام لیپیدها و بافت های قهوه خیسانده میشود و تمام قند داخل قهوه تخلیه میشود بهمین علت قهوه شیرین تری را ارائه میدهد. قهوه سرد دم بسیار لذت بخش و پر طرفدار و محبوب میباشد.

قهوه عصاره گیری شده با کلد برو یا دم سرد بسیار سبک و یک نوشیدنی سالم است.

اپلیکیشن ما رو دانلود کنین و هر روزه براتون مطالب جنجالی درباره قهوه براتون ارسال میشه.

خرید کمکس

۱۱ بازديد
قهوه ساز کمکس ( Chemex ) در سال ۱۹۴۱ میلادی توسط یک شیمیدان آمریکایی به نام پیتر شلوم‌بُم ( Peter Schlumbohm ) اختراع و یک سال بعد بوسیله‌ی موسسه تجاری Chemex معرفی شد. تهیه‌ی قهوه به کمک دستگاهکمکس« Chemex » یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای دم کردن قهوه است . قهوه‌ای که با استفاده از کمکس دم می‌‌شود شبیه به قهوه‌ای‌ است که توسط قهوه‌ساز فیلتری دم می‌شود . از ابتدای دهه‌ی دو هزار میلادی کمکس در بین مردم محبوبیت بیشتری پیدا کرد و بیشتر از آن استفاده کردند . امروزه شما می‌توانید این دستگاه را در بسیاری از کافی شاپ‌ها بیابید .
 
 
اگرچه برخی از آن به عنوان وسیله‌ای تزیینی استفاده می‌کنند اما تعداد زیادی از مردم از کمکس به عنوان یک قهوه جوش با سرعت دم آهسته استفاده می‌کنند . کمکس از روش قطره ای برای تهیه قهوه استفاده می‌کند و فیلتر کاغذی تقریبا ضخیمی دارد که باعث می‌شود مدت زمان تهیه قهوه افزایش پیدا کند . اگرچه دم کردن قهوه بوسیله کمکس کمی زمان بر است اما قهوه‌ای که به شما ارائه می‌دهد قهوه ای با کیفیت عالی همراه با حفظ خواص اصلی قهوه است . اگر شما نیز علاقه دارید با نحوه کارکرد و طرز تهیه یک قهوه خوب با استفاده از قهوه ساز کمکس « Chemex » آشنا شوید ، در ادامه با ما همراه باشید .
کمکس ابزاری برای دم آوری قهوه است. اما به قهوه‌ای که توسط این ابزار تهیه می‌شود نیز به اصطلاح کمکس می گویند.
این نوع قهوه که جزقهوه‌ ساز دمیمحسوب می‌شود طرفداران بسیاری دارد و نسبت به اسپرسو بسیار رقیق تر و طعم متعادل تری دارد. در این مطلب قصد داریم که طرز تهیهقهوه کمکسرا به شما عزیزان آموزش دهیم. بنابراین اگر به این قهوه علاقه‌مند هستید و برای اولین بار است که قصد دارید آن را تهیه کنید، تا انتهای این مطلب را مطالعه نمایید.
 
 
کمکس چیست؟
کمکس همانطور که اشاره شد یک وسیله برای دم کردن قهوه است. اصالت این ابزار به کشور آلمان بر می‌گردد. یک شیمیدان آلمانی این دستگاه را برای اولین بار تولید کرده است. استفاده از کمکس برای دم آوری قهوه سبب می‌شود که همۀ خواص قهوه حفظ شود. همچنین بر خلاف ماشین اسپرسو که گاهی سبب سوختن قهوه می شود، یک قهوۀ کافئین بالا آماده کند.
طرز تهیه قهوه کمکس
طرز تهیه قهوه کمکسبهخرید کمکسو فیلتر کاغذی مخصوص آن نیاز دارد. این دو را می توان به راحتی از فروشگاه های مخصوص به قهوه تهیه کرد. همچنین نیاز به یک کتل یا همان قوری دارید. زمان لازم برای تهیه این قهوه نیز 5 دقیقه است. بنابراین خیلی راحت و در زمان کوتاه می‌توان آن را تهیه و نوش جان کرد. در ادامه مواد لازم برای تهیهقهوه کمکسمناسب یک نفر آورده شده است. بنابراین در صورتی که مایل بودید آن را برای افراد بیشتری تهیه کنید، مقدار مواد اولیه را به همین نسبت تغییر دهید.
مواد لازم برای تهیه قهوه کمکس
مراحل تهیه قهوه کمکس
برای درست کردن کمکس یک نکتۀ مهم وجود دارد که باید به آن توجه کنید. ابتدا باید فیلتر را به حالت قیف درست کرده و آن را داخل دهانه کمکس قرار دهید. سپس کمی آب داغ داخل آن بچرخانید تا کاغد خیس شود و قهوه طعم کاغد نگیرد. این کار باعث گرم شدن کمکس نیز می شود. در ادامه آموزش تهیه قهوۀ کمکس مرحله به مرحله آورده شده است.
قرار دادن فیلتر داخل کمکس
همانطور که پیش تر اشاره شد ابتدا باید فیلتر کاغذی را درون دهانه کمکس قرار دهید و کمی آن را با آب داغ گرم کنید. توجه داشته باشید که این مرحله بسیار مهم بوده و به سادگی از آن عبور نکنید.
 
 
افزودن پودر قهوه
در مرحلۀ دوم نوبت به اضافه کردن پودر قهوه می‌رسد. توجه داشته باشید که پودر قهوه ای که برای کمکس استفاده می‌شود باید مناسب با این وسیله آسیاب شده باشد. بد نیست بدانید که اندازۀ دانه های قهوۀ مناسب کمکس از فرنچ پرس کمی ریز تر است. حال در ادامه به اندازۀ هر نفر یا در واقع 150 میلی لیتر آب یک قاشق سر پر سوچ خوری پودر قهوه اضافه کنید. مقدار قهوه نیز برای هر نفر می تواند از 14 تا 25 گرم متغیر باشد.
اضافه کردن آب
پس از آن که قهوه را اضافه کردید نوبت به آب می‌رسد. لازم به ذکر است که دمای آب درطرز تهیه قهوه کمکس بسیار اهمیت دارد. آب نباید جوش و یا جوشیده باشد. دمای لازم برای تهیه این قهوه 90 تا 93 درجه است. بنابراین در ادامه آب را به حالت دورانی و دایره مانند به داخل کمکس اضافه کنید. لازم به ذکر است که در ابتدا مقداری آب بریزید تا قهوه خیس شود و همچنین توجه داشته باشید که این کار را باید آرام آرام انجام دهید و آب باید کم‌کم وارد کمکس شود.
انجام عملیات عصاره گیری
حال که تمام آب را اضافه کردید، باید 3 الی 4 دقیقه صبر کنید تا عصاره گیری کامل انجام شود. پس از آن که تمام آب به همراه عصارۀ قهوه در محفظۀ پایینی کمکس جمع شد،فیلتر کاغذیرا به همراه تفاله ها بردارید. به همین راحتی قهوۀ کمکس شما آماده است.
 
 
تفاوت قهوه کمکس با سایر قهوه های دمی
یک سوال مهم در ارتباط با انواع قهوه‌های دمی آن است که تفاوت آنها با یکدیگر در چیست؟ همانطور که می دانید ابزارهایی که برای دم آوری آنها استفاده می شود متفاوت است. به طور مثال: کمکس، فرنچ پرس، V60 و …
این قهوه ها متناسب با ابزار دم آوری آنها تفاوت هایی با یکدیگر دارند از جمله غلظت، مقدار کافئین و طعم. قهوۀ کمکس از باقی قهوه های دمی رقیق تر بوده و طعم متعادل تری دارد. در واقع می توان تفاوت قهوه ها را با مثالی از غلظت چای توضیح داد. چای پر رنگ و چای کم رنگ مثال هایی هستند که می‌توان قهوۀ کمکس و به طور مثال فرنچ پرس را به آن نسبت داد. قهوۀ کمکس به چای کم رنگ شباهت بیشتری دارد. البته این به آن معنی نیست که مقدار کافئین پایین تری دارد.
خواص قهوه کمکس
قهوه خواص بسیاری برای بدن دارد. در واقع افزودن این نوشیدنی به برنامۀ غذایی می‌تواند برای بدن بسیار سودمند باشد. البته در صورتی که در مصرف آن اعتدال رعایت شود. مصرف بیش از اندازۀ قهوه می‌تواند عوارضی از جمله بی خوابی، بی قراری و عدم تمرکز داشته باشد. در ادامه به برخی از خواص قهوه می‌پردازیم.
افزایش متابولیسم
کافئین همچنین میزان متابولیسم را افزایش می دهد. این بدان معناست که می تواند در هضم غذا کمک کرده و چربی را سریع تر از دست بدهد. یکی از دلایلی که می‌گویند قهوه باعث کاهش وزن می شود نیز همین موضوع است. افزایش متابولیسم بدن به طور کلی باعث چربی سوزی شده و ممکن است در طولانی مدت سبب لاغری شود.
حاوی مواد معدنی
اگر فکر می کنید قهوه فقط یک نوشیدنی ساده است، در اشتباه هستید. در واقع یک فنجان قهوه بسیاری از مواد دیگر مانند ویتامین B2 ، B3 و B5 ، منگنز ، پتاسیم و منیزیم را داراست که همگی دارای تأثیرات مفیدی بر
منبع غنی آنتی اکسیدان
طبق جدیدترین تحقیقات، قهوه مملو از آنتی اکسیدان هاست. موادی که می‌توانند روند پیری سلولی را کند کنند.
مقابله در برابر سرطان
قهوهخطر ابتلا به سرطان را نیز در افراد کاهش می‌دهد. سرطان یکی از بیماری ‌هاست که بالاترین تعداد مرگ و میر را در سراسر جهان دارد. با توجه به تحقیقات انجام شده قهوه در برابر دو نوع سرطان یعنی سرطان کبد و دیگری سرطان روده بزرگ از اشخاص محافظت می‌کند.
مقابله با دیابت نوع 2
دیابت نوع 2 یک بیماری شایع است که در حال حاضر میلیون‌ها نفر را در سراسر جهان مبتلا کرده است. این بیماری با افزایش سطح قند خون ناشی از مقاومت به انسولین یا کاهش توانایی در ترشح انسولین ایجاد می‌شود. با توجه به آزمایش‌ها و گزارشات ارائه شده خطر ابتلا به دیابت نوع 2 در افرادی که قهوه می نوشند به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.
کلام آخر
همانطور که خواندید طرز تهیه قهوه کمکس بسیار راحت بوده و با داشتن ابزار کمکس و فیلتر آن می توانید در زمانی کوتاه آن را تهیه و آماده کنید. همچنین دانه قهوه خواص بسیاری دارد که به نوشیدنی آن منتقل می شود. با قرار دادن این نوشیدنی به برنامه غذایی خود از خواص آن بهره‌مند شوید.

قهوه کرج

۱۴ بازديد

کرج

این روزها بازار قهوه و طعم‌های لذیذ نوشیدنی‌های گرم در کشور بسیار داغ است. می‌توان گفت که افراد زیادی در کشور از نوشیدن چای دست کشیده‌اند و به یک قهوه خور حرفه‌ای تبدیل شده‌اند. در این مطلب خبر خوشی برای کرجی‌های قهوه خور داریم و می‌خواهیم آنها را با بهترین قهوه کرج آشنا کنیم. همانطور که در ترافیک‌های سنگین خیابان بی آر تی ها در زمان شما صرفه جویی می‌کنند، ما نیز در بی آر تی کافه می‌خواهیم که شما هم در زمان و هم در هزینه در مورد قهوه و لوازم جانبی آن صرفه جویی داشته باشید.

آشنایی با کرج

همانطور که می‌دانید کرج مرکز استان البرز و از نظر جمعیت در رده چهارم کشور قرار دارد. ساکنین قدیمی این شهر دورانی که کرج تنها یک روستای خوش منظره بود را به یاد دارند. به دلیل مهاجر پذیر بودن این شهر و آب و هوای مناسبی که دارد، از شهرهای مختلف به این شهر مهاجرت کرده‌اند. به همین دلیل این شهر را شهر هفتاد و دو ملتی نیز می‌نامند. از نزدیک بودن کرج به تهران نیز نباید غافل شد، هزینه زندگی در تهران و کرج تفاوت زیادی دارد و همین مورد نیز به محبوبیت آن افزوده است.

قهوه کرج

آمار نشان داده است که در این شهر زیبا و خوش آب و هوا افراد زیادی به انواع قهوه علاقه‌مند هستند. 55

شاید بسیاری از قهوه خورهای حرفه‌ای ابتدا با نوشیدن قهوه فوری کار خود را آغاز کرده‌اند. همه می‌دانیم که آماده کردن یک فنجان قهوه در نوع خود یک هنر محسوب می‌شود. شما چند بار در خانه قهوه دم کرده‌اید؟ با چند نوع قهوه آشنا هستید؟ چقدر از فواید قهوه اطلاعات کسب کرده‌اید؟ به عنوان یک کرجی از خرید و فروش و قیمت قهوه کرج چقدر می‌دانید؟ با ما در بی آر تی کافه همراه باشید تا شما را با معجزات و جذابیت‌های قهوه بیشتر آشنا کنیم.

 
 
 

قهوه فروشی آنلاین

بی آر تی کافه را بیشتر بشناسید

اگر در کرج و یا استان البرز ساکن هستید و عاشق قهوه‌اید، خوشبختیم که با ما آشنا می‌شوید. ما به عنوان فروشگاه قهوه ساز و لوازم قهوه در کرج کار خود را آغاز کرده‌ایم و البته نگرش بسیار وسیعی به آینده داریم. اگر شما سوار بی آر تی قهوه ما شوید، در کمترین فرصت می‌توانید ذائقه خودتان را عوض کنید. دنیای تخصصی قهوه را می‌توانید با ما تجربه کنید و طعم بی نظیر قهوه‌ها را در هر لحظه دلخواه می‌توانید بچشید. فعالیت ما در حال حاضر در زمینه تولید قهوه‌های تجاری است و می‌خواهیم کافئین شما را تامین کنیم. اگر می‌خواهید با بی آر تی کافه و بهترین قهوه کرج بیشتر آشنا شوید، ویژگی‌های برند بی آر تی کافه را نیز مطالعه کنید.

اپلیکیشن

همه ما بر این باور رسیده‌ایم که خرید و فروش آنلاین جایگاه خود را در کشور به خوبی پیدا کرده است. مزایای یک خرید آنلاین بسیار بیشتر از خرید حضوری است. ما در بی آر تی کافه کار خرید آنلاین را نیز برای شما آسان کرده‌ایم. با نصب اپلیکیشن قهوه فروشی آنلاین که به سادگی از بازار قابل نصب است، دیگر نیازی به مراجعه به سایت و کلیک‌های مکرر نیست و در صورت نیاز به یه محصولی به سادگی می‌توانید آن را سفارش دهید.

با نصب این اپلیکیشن و معرفی آن به دوستان می‌توانید قهوه خود را به صورت مجانی تهیه کنید. تنها کافی است تا کد شما را به عنوان معرف در جای مخصوص خود ثبت کند. با خرید دوستان از قهوه کرج، 2 در صد از خرید آنها به حساب شما واریز می‌شود.

اپلیکیشن قهوه فروشی آنلاین در حال حاظر بروی بازار قابل دانلود می باشد که میتوانید دانلود کنید.

قهوه کرج

نمایشگاه بین المللی قهوه اصفهان

در سال گذشته یعنی سال 1400 ما به لطف حمایت مردم و با کمک خداوند توانستیم در نمایشگاه بین‌المللی قهوه اصفهان شرکت کنیم. در این نمایشگاه دوستان جدیدی به حلقه ارتباطات ما افزوده شد و ما را امیدوارتر از قبل در رسیدن به اهدافمان در آینده کرد. ما در این نمایشگاه که برند های معتبر ایران و جهان در آن حضور داشتند یکسری از محصولات اختصاصی خودمون که با سنگ مصنوعی تولید شده بودند را نمایش دادیم.

 
 
 

این محصولات شامل انواع سینی سرو قهوه و چای, تمپر قهوه و تمپر‌مت قهوه و زیرسیگاری و گلدانهای مخصوص روی میز کافه بودند.

قهوه کرج

محصولات موجود در اپلیکیشن

تقریبا تمامی محصولاتی که در یک فروشگاه قهوه میتونید خریداری کنید در اپلیکیشن قهوه فروشی آنلاین موجود می باشد , البته با تنوع بسیار بالاتر. این محصولات شامل انواع قهوه اسپرسو ترک و فرانسه و همچنین انواع قهوه های تخصصی می باشد. محصولات پودری مثل هات‌چاکت , کاپوچینو , کافی میکس و چای ماسالا در وزنهای متفاوت و کیفیت بسیار بالا موجود می باشد.

کتاب های تخصصی موجود در اپلیکیشن جز پر فروش ترین محصولات ما می باشد که نشان میل به رشد و کسب آگاهی بیشتر نسبت به قهوه می باشد. کلی هم آموزش طرز تهیه قهوه و آموزش قهوه در سایت به همراه کلی اخبار روز قهوه می باشد که می تونن تکمیل کننده اطلاعات موجود در کتابها برای بازدیدکنندگان برروی سایت فراهم کند.

از دیگر محصولات موجود در اپلیکیشن انواع قهوه ساز و اکسسوری قهوه و کافه می باشد. لوازم جانبی قهوه ساز و پودر های شستشو دستگاه های خانگی و صنعتی نیز با تنوع بسیاری بر روی سایت موجود می باشد.

قهوه کرج

ارسال رایگان قهوه کرج

ما نهایت تلاشمان را می‌کنیم تا شما با خیالی آسوده قهوه کرج را از ما بخواهید. هیچ تفاوتی ندارد که در کدام یک از محله‌های شهر کرج اعم از فردیس، عظیمیه، گلشهر، محمد شهر, حصارک, جهانشهر, گرمدره و کلاک, مهرشهر و … باشید، محصول در خواستی شما به آدرس درخواستی‌تان در طول روز به صورت رایگان ارسال می‌شود و مبلغ سفرشتون را درب منزل پرداخت کنید.

 
 
 

اگر شما ساکن استان دیگری هستید نیز می‌توانید به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید تا در کمترین فرصت ممکن محصول برای شما ارسال شود.

قهوه فروشی در کرج

پرداخت در محل

خیلی از مشتری‌ها با پرداخت هزینه قهوه‌ساز و یا پک قهوه قبل از تحویل مشکل داشتند. ما امکان پرداخت در محل را برای کرجی‌های خون گرم فراهم کردیم تا در سفارشات خود را با خیالی آسوده تحویل بگیرند.

تامین قهوه دکه‌های کرج

ما در بی آر تی کافه با پخش عمده قهوه در کرج سعی بر این داریم تا این محصول را با بهترین قیمت به دکه‌ها برسانیم. هم اکنون نیز بسیاری از دکه‌ها در کرج، قهوه کافئین بالا مورد نیاز خود را از ما تهیه می‌کنند. اگر شما نیز در دکه خود فروش قهوه دارید، تنوع قهوه خود را با ما بیشتر کنید. ما در بی آر تی کافه کافئین مورد نیاز کرجی‌ها را تضمین می‌کنیم.

جمع بندی

قهوه را پس از آب، می‌توان محبوب‎‌ترین نوشیدنی در کل دنیا دانست. خوشبختانه در کشور نیز اهمیت این نوشیدنی شناخته شده است و افراد زیادی به جای چای، از قهوه استفاده می‌کنند. فرصت مناسبی برای کرجی‌های عزیز پیش آمده و آن این است که با بی آر تی کافه طعم‌های متنوع قهوه را می‌توانند در خانه خود بچشند. پرداخت در محل، ارسال رایگان به کرج، مناسب‌ترین قیمت قهوه کرج، پخش عمده به دکه‌ها و مغازه‌ها، ثبت سفارش آنلاین با استفاده از اپلیکیشن و … از مزایای همکاری با ما در بی آر تی کافه است.